Smartglass

Vores badeværelse er efterhånden ved at være 15 år gammelt, vi skal derfor igang med en renovering.

Vi regner med at sænke loftet 10 cm, smide isolering over vådrumsgipsen (Der er fint lofthøjde og huset er med flad tag så vi kan ikke så billigt isolere oppefra).

Derudover ændrer vi toilet til væghængt for nemmere rengøring, putter nyt møblement i og får lagt de samme fliser som i resten af huset (Vi har dem liggende, vi købte dem sammen med de 80 kvm som vi har fået lagt i de andre rum).

Dertil kommer at vi har tænkt os at lave vores murede bruseniche om til en med glas.

I den forbindelse har jeg set at man kan få sådan noget "smart glass" som kan gøres ugennemsigtigt og jeg tænkte egentligt at det ville være fedt med "klar" glas for ligesom at "gøre rummet større" men matteret glas til når nogen er i bad.

Er der nogen her der ved om den slags, udover at være rigtigt smart, også er rigtigt dyrt ?

Har fundet flere firmaer som reklamerer med at de kan levere "noget" men ingen har priser på, så tænkte at der måske er nogen her der har noget erfaring med dette og evt. priser ?

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Glas dugger til, når man bader med varmt vand. Kommer der mange forbi i jeres badeværelse?

 

christiannielsen skrev den 30-12-2019 08:17:09

https://glassolutions.dk/da/kontakt

Ved ikke om det er de samme du selv har fundet frem til. Men hvis du kontakter et af deres salgskontorer med dine mål, så må du kunne få en pris.

 Jo, det er også de eneste jeg har fundet, grunden til at jeg spørger er dels at de ikke har priser på deres side og dels håbede jeg lidt på at nogen havde noget erfaring med sådan en smart-glass løsning.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis