Stålplade med runde perforeringer

Hej :)

Jeg er i gang med et lille projekt, hvor jeg vil lave mig selv en portabel højttaler. Jeg er derfor på udkig efter et sted, hvor man kan købe stålplader med runde perforeringer, som skal fungere som et gitter til højttalerens front. Jeg skal bruge 2 plader af 500*300mm, tykkelsen regner jeg ikke med skal være mere end 1-2mm. Jeg kan se at Jem og fix har nogle til en fin pris, dog ikke med de huller, jeg ønsker.

Nogle lignende det her:
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal nok have fat i et smedefirma. Pladerne findes i forskellige udgaver, men når du kun skal bruge "nogle stumper" må du se om de har noget du kan bruge. Det er selvfølgelig ikke noget i vejen for at bestille hjem, men så er det en hel plade på 1x2 m der bliver aktuel. Prisen vil også være noget andet end hvis du kan bruge "lagervarer".

Søren O
Søren O skrev den 29-12-2019 14:36:14

Du skal nok have fat i et smedefirma. Pladerne findes i forskellige udgaver, men når du kun skal bruge "nogle stumper" må du se om de har noget du kan bruge. Det er selvfølgelig ikke noget i vejen for at bestille hjem, men så er det en hel plade på 1x2 m der bliver aktuel. Prisen vil også være noget andet end hvis du kan bruge "lagervarer".

Har tænkt tanken. Jeg frygter bare, at de vil forlange flere penge, end jeg lige havde tænkt mig at skulle bruge :) 

Godt nok i ALU https://www.bauhaus.dk/gah-alberts-alu-hulplade-1000x200x0-8mm 
kaffemand skrev den 29-12-2019 15:36:42

Godt nok i ALU https://www.bauhaus.dk/gah-alberts-alu-hulplade-1000x200x0-8mm 

Tak :) Lige hvad jeg ledte efter! At det er alu, er kun bedre

Hvis du søger på "Perforeret metal plade" kommer der flere op.
Men man skal jo nok købe hele plader.
Du kunne prøve at kikke dig om efter skrotpladser. Jeg har før købt små "lækre" ting i jern, alu, og messing sådanne steder, enten for en slik eller et tilskud til kaffekassen.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis