Kondens ved vinduer


vi døjer meget med kondens ved vinduer, men synes især det er slemt her. Der ligger en pøl af vand, har lige tørret det op på
hvad kan jeg gøre ved det? Det har ikke regnet så det kommer ikke udefra.


Jimmy Korsholm Pedersen
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er to ting at gøre. Hæve temperaturen på glassets inderside eller nedbringe den relative luftfugtighed. Sidstnævnte er nemmest at gå til ved at lufte ud eller etablere ventilation. Førstnævnte kræver vinduer med bedre isoleringsevne. 

Gaffatape, WD40 og en stor hammer!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis