Kondens ved vinduer Jimmykp91 16 6971 29-12-2019 10:47 vi døjer meget med kondens ved vinduer, men synes især det er slemt her. Der ligger en pøl af vand, har lige tørret det op på hvad kan jeg gøre ved det? Det har ikke regnet så det kommer ikke udefra. Jimmy Korsholm Pedersen 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
RasBo 156 4000 29-12-2019 11:02 Der er to ting at gøre. Hæve temperaturen på glassets inderside eller nedbringe den relative luftfugtighed. Sidstnævnte er nemmest at gå til ved at lufte ud eller etablere ventilation. Førstnævnte kræver vinduer med bedre isoleringsevne. Gaffatape, WD40 og en stor hammer!