Hej LDS’ere et problem med vores fjernvarmeunit. Jeg kan kun få fremløbstemperaturen op på 40 grader. Jeg tror problemet er relateret til RAVK- ventilen (i midten i billedet). Hele det temperaturområde jeg kan opnå (pt. 25-40 grader) sker lige omkring indstilling 2 til 2,25 :-/
jeg har læst nogen skriver man kan smøre ventilen. Men jeg kan ikke få selve termostat-enheden af. Der er et spændebånd bag ved termostaten som jeg har løsnet, men skal jeg så bare hive udad? Alle input er velkomne men jeg vil gerne undgå der kommer fjernvarme-vand ud.
Gaffatape, WD40 og en stor hammer!