Hej.
Jeg har et lille juleprojekt jeg skal have overstået.
I bryggerset har jeg en radiator det skal flyttes. Der er tale om et 1-streng system fra 2001.
Ved fordeler- og retur-manifold sidder en "balofix" på udgangen (øverst på billedet) og en "dims" på retur. Er dimsen en en-vejs ventil? Behøver jeg så ikke at tømme hele systemet for at afmontere en enkelt radiator?
God jul
Brian