træ/alu dør

hej kan det ikke lade sig gøre at male træ/alu dør/vinduer?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo, det kan du sagtens. Jeg har lige set to malere male træ/aluvinduer udvendigt på en hel kontorbygning.

Du skal selvfølgelig bruge egnet maling til opgaven og nok starte med at slibe let på overfladen for at få en ordentligt vedhæftning. Jeg tror ikke årstiden er den bedste lige nu. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

tak for hjælpen det er fordi jeg kan få en billig ny træ/alu dør som er hvid og resten af mine vinduer er sorte på en teak farvet uisoleret udestue og så ville det nok være kønnest at få den i samme farve på et tidspunkt måske man kunne spray male den til sommer?
alunke82 skrev den 25-12-2019 13:12:32

måske man kunne spray male den til sommer?

 Det er nok bedst at male den med en pensel og en glat skumrulle. Du kan sagtens få et pænt og glat resultat på den måde. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

tak Wezio det var godt det kunne lade sig gøre:)god dag
Lykkedes det at male dem ? :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også