Hej
E meget hurtigt og simpelt spørgsmål. Er der krav til tilgængelighed til badeværelser osv for handicappede i en privat nybygget bolig? Mener at have læst det et sted, men alle eksempler drejer sig om offentlige byggerier, hvilket giver bedre mening.
Problemstillingen er et badeværelse i "stueetagen" der vil blive hævet to trin over "indgangsniveauet". Er det lovligt?
Mvh Henrik