I forbindelse med renovering af et meget lille badeværelse havde jeg overvejet at installere en buet niche som på billedet. Der bliver installeret unidrain afløb langs den ene væg. Jeg ville dog lige forhøre mig om følgende:
Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lave faldet på gulvet.
Min tanke er enten
1 lave fald på hele gulvet imod den væg, hvor der er afløb.
2 lave en nedkant som flugter præcis med buen og kun lave fald i brusenichen imod afløb.
Mine tanker omkring det er: nr 2 er den rigtige løsning. Dog er jeg nervøs for om det er for teknisk svært at lave en bue i gulvfliserne der passer med glasvæggen og derudover om det ville give et bedre indtryk at kunne lægge gulvet ud i ét med fald på hele gulvet.
Jeg håber der er nogen der ville komme med deres input til løsning.
Vh Søren
Søren