Jeg har et - efterhånden - lidt mishandlet køkkenskab, der er blevet skruet for meget i over årene. Køkkenskabet, hvor hængslet er fastspændt er nu så mørt, at skruerne ikke længere binder.Nogle der har godt tip til reparation, uden jeg skal have helt nyt skab (hvor bordplade vel skal af mv)?Billeder vedlagt.