Nyt badeværelse

Hej allesammen.

Står her og er i tvivl om hvad man skal stille op. Men historien lyder sådan her.

Der er faldstamme projekt i hele egendomsforeningen. Dvs at vi denne anledning får lavet nyt badeværelse. Da de alligvel skal rive noget af badeværelset i stykker

Men som billederne viser. Er jeg meget i tvivl om hvor vidt arbejdet er fuldført korrekt. Jeg er ikke selv håndværker men synes godt nok det ser sjusket ud og dårligt udført.

Så ja står og bikser med om man skal være efter håndværkerne der har været i gang? Eller hvad er evt bud på at håndtere sådan en situation. For synes ikke de har levet op til kravet om et komplet og færdig/pænt slut resultat?

Kan det passe fugerne skal være så grimme? Og at rørerne til håndvasken skal sidde så skævt? (Har vedæftet et billeded af de gamle rør/badeværelse som det så ud før)

Tak for svar !!!

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De synlige kanter på fliserne burde være med glasur. Det er ikke et stykke flisearbejde, jeg ville være tilfreds med for at sige det pænt. Murer, det er i den grad en ommer. Fugerne i  hjørner både lodrette og vandrette kunne nemt være pænere, men skal være elastiske.

fase
Først så tænker jeg ikke at du er alene om det, det er vel ejendoms forening eller administrator der styrer renoveringen. Så mon ikke de har en tilsynsførende der skal tage den snak / kritik af håndværkere.
Deter tilsyneladende silicone fuger der er lagt noget sjusket på. Og afløb fra håndvask skal have fald så den vil altid blive noget skrå når det er lavet på den måde.
Er det det sidste billede som det så ud før. Den er jo taget på noget mere afstand så det er ikke nær så nemt at se detaljer.
Men da der tilsyneladende er kommet nye fliser på vægge og gulv burde hele projektet nok have involveret at afløb f.eks, blev skjult i væggen. Men igen det er jo op til boligforeningen hvordan projektet er beskrevet.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Tak for svar. Det er dog ikke boligforeningen der står for renoveringen. Det er gennem privat firma der renovere. Og foreningen der lavede faldstammer. Rørerne var dog helt lige før? Og har ikke værert noget problem før. Synes bare det så underligt ud at de havde lavet hældning.

Men skal have en snak med muren i morgen. Men må nævne for ham at den ikke er god nok så. Skulle bare være sikker på at jeg ikke var helt galt på den.

Tak for svar. 
Du skriver at det er et privat firma, der renoverer, men har du bedt firmaet renovere dit badeværelse. Hvis det er boligforeningen, der har bedt firmaet lave renoveringen, skal du henvende dig i boligforeningen og klage over det mangelfulde arbejde.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis