Termostat til gulvkonvektor

Kære forum

Jeg vil gerne opgradere mine termostater i min fjernvarmede lejlighed til et intelligent system. Jeg har 5 radiatorer, og de 4 er meget standard med almindelige danfoss-termostater, det skulle være til at finde ud af at skifte.

Den femte er derimod en gulvkonvektor (tror jeg), hvor drejeknappen sidder på væggen ved siden af. Jeg har taget et billede af, hvordan det ser ud (beklager den manglende rengøring):

Jeg vil gerne skifte til termostater fra Tado: https://www.tado.com/dk/products/smart-radiator-starter-kit
Jeg har sådan set allerede købt systemet (fandt det meget nedsat), men har ikke taget det i brug endnu og jeg kan nå at udnytte returret, hvis det ikke dur.

Kan det lade sig gøre? Jeg forestiller mig, at der under den hvide dims sidder en ventil, der minder om dem fra mine egne radiatorer og dermed burde kunne erstattes af tado-termostaten.

Da det er en lejelejlighed, skal det gerne kunne føres tilbage til det oprindelige.

Da systemet styres elektronisk, gør det ikke noget, at termostaten kommer til at sidde utilgængeligt.

På forhånd tak!

Hilsen Isak
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skidt være med rengøringen, det kommer du til at klare selv   . Men billedet mangler   .

fase
Det så ud som, det var med, da jeg klippede det ind. Nu har jeg vist gjort det ordentligt, håber jeg.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis