Hej,
Jeg har en sag kørende med forsikringen og vil høre Jeres mening. De vil nemlig ikke gøre noget ved det.
Mit gadfyr mister tryk. Ekspansionsbeholder er i stykker men fik alligevel lavet et trykmåling, da jeg mistænker udslip i den ene værelse. Vi kan ikke forklare et fugt problem i den ene væg nemlig.
De afmonterede gasfyret fra rørene og målte trykket i et døgn. Konkæusionen var tab af tryk fra 2.5 til 1. De beregnede det til 3 dl vand i tab.
Jeg har gulvvarme i huset og kun 30% af dette er af ny installation hvor det andet er baseret på almindelig radiatorrør.
Ny skriver de at jeg skal kontakte dem hvis trykket falder mere end 3 dl og at 3dl ikke indikerer et rørskade. Læs venligst vedhæftet.
Hvad synes i jeg skal gøre? Har de ret eller er det en typisk kamp man skal tage?
Desuden var den på sommerindstilling 12 timer inden trykmålingen blev foretaget