Skab på gulv eller ej

Hej LDS

Jeg er ved at være færdig med renoveringen af et lille værelse, hvor jeg skal have et skab ind at stå.

Jeg skal selvfølgelig også have lagt noget gulv, men vil det være noget problem at stille skabet på gulvet eller bør man lave skabet først pga. vægten? Tænker der bliver en masse udskærring rundt langs skabet og en masse lister der skal laves, hvis man laver gulvet bagefter.
Jeg har lige nu gulvspån og så kommer der et par mm lyddæmpning og så gulv.

 

Hej LDS Jeg er ved at være færdig med... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
uldal skrev den 18-12-2019 15:53:08

Jeg håber ikke, at trådstarter bliver forvirret nu

 Trådstarter skal bare stille skabet ovenpå gulvet!


Jeg blev frarådet det da vi har en hel væg, og det er permanent! De nye skabe er i stedet for de klassiske indbygningsskabe fra 60'erne. Derfor har skabene også fået fodlister på.
Sorry for unødig forvirring.

Bare rolig, der skal mere til at forvirre mig :D


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis