Skab på gulv eller ej

Hej LDS

Jeg er ved at være færdig med renoveringen af et lille værelse, hvor jeg skal have et skab ind at stå.

Jeg skal selvfølgelig også have lagt noget gulv, men vil det være noget problem at stille skabet på gulvet eller bør man lave skabet først pga. vægten? Tænker der bliver en masse udskærring rundt langs skabet og en masse lister der skal laves, hvis man laver gulvet bagefter.
Jeg har lige nu gulvspån og så kommer der et par mm lyddæmpning og så gulv.

 

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skabet på gulvet. Flydende gulve kan trække uanede kilo.

 

Go arbejdslyst og god jul!

 

Altså hvad skulle problemet være ved at stille skabet på gulvet? Forstår ikke lige hvad du tænker kan gå galt? 

Mvh. Christian M
 

Tror ikke et lille skab er et problem.
Vi har en 8 meter lang gang, og der er skabe hele vejen langs den ene væg. Vores gulvmand sagde vi skulle opstille skabene førsr pga. gulvvarmen, så det gjorde jeg :) 
Annonce
Christian M skrev den 17-12-2019 19:49:40

Altså hvad skulle problemet være ved at stille skabet på gulvet? Forstår ikke lige hvad du tænker kan gå galt?

Hvis gulvet bevæger sig og skabet er for tungt, så skulle det nemmere kunne gå fra hinanden igen. Var bare i tvivl om et enkelt skab ville kunne give den slags problemer


 

renepaulsen skrev den 17-12-2019 20:08:18

Tror ikke et lille skab er et problem.
Vi har en 8 meter lang gang, og der er skabe hele vejen langs den ene væg. Vores gulvmand sagde vi skulle opstille skabene førsr pga. gulvvarmen, så det gjorde jeg :) 

 Okay hvad har gulvvarme at gøre med dét? 😐


Mvh. Christian M
 

bibihest skrev den 17-12-2019 21:43:30

Hvis gulvet bevæger sig og skabet er for tungt, så skulle det nemmere kunne gå fra hinanden igen. Var bare i tvivl om et enkelt skab ville kunne give den slags problemer

 Ville jeg ikke bekymre mig om 😊


Mvh. Christian M
 

Christian M skrev den 18-12-2019 02:34:44

 Okay hvad har gulvvarme at gøre med dét? 😐

 Fordi gulvet giver sig åbenbart mere med gulvvarme end uden. Og han mente at eftersom en skabsvæg er permanent, så var det bedst de stod direkte på betonen

Jeg håber ikke, at trådstarter bliver forvirret nu

 

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis