2 + 1 ramme findes dette ?

Hej,
Jegvil gerne montere 1stk 2m stikkontakt samt ved siden af et 1m netværkstik dvs. 3modul, findes der en ramme der er 2 + 1 modul ?

/donnib

 

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det sådan en du mener?

Stikkontakter er enten 1 modul (uden afbryder) eller 1½ modul (med/uden afbryder), de er ikke 2 moduler.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Det tror jeg ikke findes. Prøv fx. at se Greenlines hjemmeside, eller LK´s hjemmeside.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Mig bekendt findes der ikke 2m stikkontakter, men enten 1m eller 1,5m. Og her findes der rammer som kan passe...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Det gør der ;) https://www.lavprisel.dk/Lauritz-Knudsen-LK-Fuga-Fuga-Stikkontakter--LK-FUGA-Stikkontakt-med-jord-2-modul-Hvid-50706.html?gclid=Cj0KCQiA89zvBRDoARIsAOIePbDv3YK3KI1xO7tC0LrTug5bDq0P8FNGfVH-hFAomDTNjg2zTp1_dV4aAittEALw_wcB

 

Annonce
Løsningen kunne være at droppe 2m stikkontakten og så montere 2x1m stikkontakter i en 3m ramme, hvor du bruger det sidste modul til dit netværk. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Ja der er nok ikke andet at gøre. Tak det vil jeg nok gå videre med.


 

Da jeg renoverede hus for 10 år siden havde jeg samme udfordring. Jeg havde et net/antennemodul 2m og så en 1m stikkontakt ved siden af. Jeg tog en vandret 3m softline ramme, og skar mellemstykket over mellem to af modulerne. De kunne ikke ses, hvis du var 1 meter væk.

 -------

tilflytter til det midtjyske

--------
Ja jeg tænkte faktisk over den mulighed men tænkte det nok kunne ses. Jeg går nok bare vejen med 2 x 1m stikkontakter 

 

det du henviser til er er ikke en to modul stikkontakt, men to sammenbyggede et modul stikkontakter.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis