Korrespondance lys kontakt m. Lysdæmper stoppet med at virke

Fra den en dag til den anden, og efter flere år, stopper den ene af min korrespondance lyskontakter med at virke, den er til tre forskellige lamper, alle med led pærer, men den over spisebord kan dæmpes. Den anden korrespondent kontakt fungere fint til de to lys uden dæmper.
Den med lys dæmper har fem led pære, 3.2w g9, den kan tændes med dæmpet lys når jeg erstatter den en led pære med en halogen pære på 28w. Men den kan ikke slukkes v kontakten, som heller ikke kan tænd/slukke de to andre lamper,
jeg kan kun slukke lysdæmper lampen hvis jeg fjerner halogen pæren igen. der er konstant strøm til lysdæmperen men på laveste niveau

 

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne vi få et billede af den lysdæmper..
Her er et par stykker til

 

Jeg tror mfrost mente et billede af lysdæmperen gerne set bagfra. Du har vist billede af dine skinner.

fase
Er det ikke billedenr 3 så.
er billede 2 og 3 ikke lysdæmperen,?
og billede nr 1 når den sidder på skinnen

 

Annonce
busman skrev den 17-12-2019 14:13:45

Er det ikke billedenr 3 så.
er billede 2 og 3 ikke lysdæmperen,?
og billede nr 1 når den sidder på skinnen

 Ingen af dine billeder viser lysdæmperen. Dine billeder viser skinnen, som lamperne tilsluttes. Lysdæmperen sidder på væggen der, hvor du tænder og slukker lyset.


fase
Nå ok, en misforståelse, så må det vær fordi lysdæmperen sidder i selve kontakten, det er der jeg skruet op og den for lyset, jeg har ikke mulighed for at skille den ad lige nu, men jeg kan kigge på den i morgen i dagslyset. Det er den i midten der styrer lysdæmperen og de andre 2 til 2 andre lamper, men som sagt ingen af dem virker, selvom der er strøm til lampen med dæmperen. jeg har fundet ud af at jeg kan tænde slukke den ved at sæt en halogen pære ind eller tage den ud blandt de andre led pærer

 

Det ser ud til at du har din lysdæmper siddende i gruppetavlen. Har du ikke et billede af den?

fase
Jeg er på job nu men sender en imorgen

 

Sådan ser min gruppe tavle ud

 

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis