Ventilation af pap tag

Hejsa,
Skal igang med et skur som skal være isoleret og varmes op. Har hørt om noget nyt diffusionsåben dampspærre som gør at man kan isolere helt op til krydsfineren? Er det korrekt?

Jeg er lidt begrænset af højden, så ellers vil eneste ventilation blive kilerne som vil måle 0-6cm... Det er vel ikke nok, når kravet er 50mm? 

www.profillageret.dk

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er vel ikke dampspærre der skal være diffusions åben. Der er nærmere undertag.
Jeg mener ikke at kravet er 50 mm luft i et skur. Hvis du går efter 30 mm og gode sprækker i begge sider så skal det være godt.
De 50 mm er for beboelser.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis