Hejsa,
Skal igang med et skur som skal være isoleret og varmes op. Har hørt om noget nyt diffusionsåben dampspærre som gør at man kan isolere helt op til krydsfineren? Er det korrekt?
Jeg er lidt begrænset af højden, så ellers vil eneste ventilation blive kilerne som vil måle 0-6cm... Det er vel ikke nok, når kravet er 50mm?