Dårlig kvalitet fra Dinesen gulve

Hej

Jeg har tidligere sendt et link i linksamlingen, men efter nærmere overvejelse burde jeg have skrevet i dette forum til at starte med.
Jeg har været meget uheldig med den kvalitet som Dinesen har leveret. Jeg har lavet en anmeldelse som I kan finde her:
https://dinesenfloors.com/

19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Simon
Lad nu være med at spamme. Det hører ikke hjemme på dette site lige meget hvilken kategori du vælger. Havde du så blot stoppet ved første tråd.

Søren O
Hej Søren
Er ked af at du ikke synes mit indlæg hører hjemme på en gør det selv side.
Jeg mener nu godt at man kan dele sine erfaringer med gør det selv folket, og i dette tilfælde valg af materialer til et måske kommende trægulv.

Simon 
Det er ok men du har jo lavet flere indlæg så den er " fesen ind "

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Og det har jeg også beklaget. Jeg er ny i dette forum og det skal aldrig ske igen. 
Træ er et natur materiale som selvfølgelig hele tiden arbejder.
Hvis at man ikke kan kan acceptere dette, -så køb et laminatgulv.
Men det kan selvfølgelig også slippe i samlingerne, når fugtigheden bliver meget lav.

Annonce
Hej gah
Helt enig, træ skal arbejde. Det er det som gør det smukt med tiden. Men jeg undrer mig over den store forskel i kvaliteten fra et helt almindelig fyrtræsgulv fra den lokale tømrerhandel og så et gulv som koster 4-5 gange så meget fra Dinesen. Jeg har begge typer gulv i mit hjem, og det er kun Dinesen gulvet som der er problemer med. Mit indlæg er også bare ment som en øjenåbner for at Dinesen måske har været bedre til at markedsføre sine produkter fremfor at levere nogle ordentlige produkter. Måske jeg bare har været uheldig med lige netop mine planker. Jeg ved det ik.
Jeg forstår ikke hvordan Simom kan gå så galt i byen.

Min erfaring er, at Dinesen er dygtige håndværkere hvor man altid kan finde det rigtige produkt til den rette opgave, men det kræver selvfølgelig mere end søgning bag skærmen på University of Google.

En ting er at se og leve med et trægulv i mange år. En anden ting er erfaring med at lægge trægulve med alt hvad det indebærer.

... Beklager Simmon, men du bliver ikke ekspert at passiv betragtning - ekspertviden kræver langt mere sved på panden og splinter i fingerne.   
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Er ikke helt med på hvad du mener.

Det her er jo kun et spørgsmål om Dinesen igennem årene er blevet bedre til at markedsføre sig selv fremfor at levere nogle ordentlige planker til kunderne. Jeg går ikke ud fra at du har læst min anmeldelse og set billederne af mine planker.

 
Simon, hvor mange tilfælde som dit, har du dokumentation for?
Det er en voldsom påstand, at Dinesen er bedre til at markedsføre, end at producere de kvaliteter, de påstår.
Når nu du maler dit problem op i et GDS forum, hvad forventer du så? Tag dog en advokat og få det overstået.ret eller uret.
God jul .

 

Påstår ikke noget for det har jeg som du siger ikke dokumentation nok for. Men jeg undres, og måske andre gør det samme. Måske jeg bare har været uheldig med lige netop min levering. Måske ikke. Det er i hvert fald aldrig noget som det danske retssystem kan give svar på, og derfor denne anmeldelse. Måske der kommer  tilbagemeldinger fra andre som har oplevet det samme og måske gør der ikke.
​Beklager meget hvis jeg støder folk herinde ved at fortælle dem om mine oplevelser. 

Og glædelig jul til dig også 😉
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også