Dårlig kvalitet fra Dinesen gulve

Hej

Jeg har tidligere sendt et link i linksamlingen, men efter nærmere overvejelse burde jeg have skrevet i dette forum til at starte med.
Jeg har været meget uheldig med den kvalitet som Dinesen har leveret. Jeg har lavet en anmeldelse som I kan finde her:
https://dinesenfloors.com/

Hej Jeg har tidligere sendt et link i... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
"Jeg går ikke ud fra at du har læst min anmeldelse og set billederne af mine planker".

Jo - men jeg har også set adskillige gulve "med fingerne" fra Dinesen der var tip top. Din anmeldese er ikke kendetegnende for Dinesen.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tak for jeres store interesse og delte meninger. Vi behøver nødvendigvis ikke at være enige.

Jeg slutter herfra inden der går for meget mudderkasteri i den. Det var slet ikke hensigten.

I må have en god jul allesammen.
Jeg var lige inde på Dinesens hjemmeside.
Og det omtalte gulv kan bestilles i 2 kvaliteter, en med få eller ingen knaster og en rustik type med knaster.
Og som de fleste ved, så falder knaster ud, så kunden skulle nok have bestilt den dyre type uden knaster.
Måske kan man sige at der måske har været dårlig rådgivning i forbindelse med købet, men umiddelbart er der vel ikke noget at sige til, at Dinesen kunden, har fået et gulv med knaster, når det er det som der åbenbart er bestilt.

 
Hej igen.

Det er selvfølgelig en fejl at jeg ikke har nævnt i min anmeldelse at der er tale om Dinesen Douglas varianten som hedder "Classic". Det er den med færrest knaster, og det er den variant som jeg har fået leveret. På Dinesens hjemmeside kan man se billeder af de to varianter for dem som skulle være interesseret. Man kunne jo tro at de måske har leveret varianten som hedder natur som minder mest om mit gulv. 
SimomDenmark skrev den 16-12-2019 15:26:12

Hej igen.

Det er selvfølgelig en fejl at jeg ikke har nævnt i min anmeldelse at der er tale om Dinesen Douglas varianten som hedder "Classic". Det er den med færrest knaster, og det er den variant som jeg har fået leveret. På Dinesens hjemmeside kan man se billeder af de to varianter for dem som skulle være interesseret. Man kunne jo tro at de måske har leveret varianten som hedder natur som minder mest om mit gulv.

 

Ok hvis det er det du har bestilt og det er det du har fået leveret, dvs. den udgave som de kalder Classic og som der skal være den "gode udgave" med få eller ingen knaster, så kan jeg til fulde forstå din frustration!
Jeg vil jeg derfor undskylde mine indlæg i denne debat, fordi jeg ud fra fotografierne, troede du havde købt Natur udgaven.

Jeg ville kontakte dem og forespørge om de ved en fejl har leveret Natur udgaven til dig.
Umiddelbart så ligner det en fejlleverance fordi så tør jeg slet ikke tænke på hvordan at Natur udgaven ser ud.
Annonce
HEj gah. Det er helt ok.

Jeg har naturligvis underrettet Dinesen om min anmeldelse og de har reageret hurtigt. Vi er ved at arrangere en ny besigtigelse.
SimomDenmark skrev den 16-12-2019 16:37:38

HEj gah. Det er helt ok.

Jeg har naturligvis underrettet Dinesen om min anmeldelse og de har reageret hurtigt. Vi er ved at arrangere en ny besigtigelse.

 

Ok Det ville jo så være fint, hvis du vendte tilbage til denne tråd, med resultatet af besigtigelsen, uanset om udfaldet er negativt eller positivt .
Det vil jeg gøre... samt opdatere min anmeldelse.
Til info har Dinesen og jeg d.d. indgået forlig, og de har behandlet sagen professionelt.

God jul til alle.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også