Hej! Jeg har nogle døre i min lejlighed, som er af ældre dato og binder en hel del - de skal lige have et ekstra træk/tryk før låsen hopper ind i slutblilkket. Det er tydeligt, at i hvert fald den ene dør hænger en del - den gaber meget ved det øverste hængsel. Jeg har prøvet at rette det både med en knibtang og hængselretter, men begge ting går på de ret tykke gerichter, så man bare ender med at presse mærker i getichtet og trykke hængslet længere ud for ultimativt at gøre problemet værre
Hvordan får jeg rettet de hængsler?