Anmeldelse af Dinesen trægulv

Erfaring med dinesen Douglas trægulv kan findes her: www.dinesenfloors.com

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvem er Simomdenmark. Hvis man klikker på hans link får man en sikkerhedsavvarsel fra firefox. Så hold Jer væk fra det.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Nå men så er det vel bare en reklame?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
nej.... der ville være synd at sige. Har meget dårlige erfaringer med Dinesen. Det er en anmeldelse med fotodokumentation af hvad man kan forvente. Er meget skuffet over den kvalitet som de leverer 
Det er selvfølgelig ikke den bedste reklame for firmaet, men det ville have været fair, om du havde indhentet en kommentar fra Dinesen, så der havde været en kommentar fra dem, hvis de ville give en. 

fase
Hej S. Fabrin
Efter adskillige servicebesøg og mange mails frem og tilbage har de haft massere af tid til at reagere. De har endvidere også fin mulighed for at kommentere på anmeldelsen på hjemmesidens forum.   
Ville dælme heller ik være tilfreds. Jeg går ud fra at det er et dyrt gulv, siden de har teknikere kørende rundt.

Alle de knaster ligner jo noget der er løgn 

Mvh. Christian M
 

Jeg har slet ikke undersøgt det på deres hjemmeside, men der er sikkert flere kvaliteter man kan købe Dinesen gulvet i, og det som SimomDenmark har købt er nok en af de ringere kvaliteter.
Man får vel det man betaler for.
Det ser også ud til, at SimonDenmark er gået fuldstændigt i selvsving, med masser at tråde på dette forum, samt også på det andet forum jeg læser lidt på, nemlig Boliga.
Plus at der sikkert er andre tråde på andre Forums end dem som jeg lige læser.
Jeg vil derfor opfordre moderator til at holde lidt øje med alle hans indlæg.

Tak for jeres store interesse og delte meninger. Vi behøver nødvendigvis ikke at være enige.

Jeg slutter herfra inden der går for meget mudderkasteri i den. Det var slet ikke hensigten.

I må have en god jul allesammen.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis