Anmeldelse af Dinesen trægulv

Erfaring med dinesen Douglas trægulv kan findes her: www.dinesenfloors.com

Erfaring med dinesen Douglas trægulv kan findes... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Sagen er også at finde på andre fora hvor en tvivlsom og arrogant support fra Dinesen ser ud til at være mere normen end undtagelsen. Og her er der tale om debatører der arbejder i det professionelle byggeri verden.

MVH Njord
Hej.
Var osse lige inde og se op boligdebatten og er enig i at det som Simon har vist billeder af. Det lignet jo lort, de kunstige knaster kunne gå i et 3.klasses gulv. Er der mange, er gulvet ikke 2000kr/m2 vær og er der få burde de være sorteret fra.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg var lige inde på Dinesens hjemmeside.
Og det omtalte gulv kan bestilles i 2 kvaliteter, en med få eller ingen knaster og en rustik type med knaster.
Og som de fleste ved, så falder knaster ud, så kunden skulle nok have bestilt den dyre type uden knaster.
Måske kan man sige, at der måske har været dårlig rådgivning i forbindelse med købet, men umiddelbart er der vel ikke noget at sige til, at Dinesen kunden, har fået et gulv med knaster, når det er det som der åbenbart er bestilt.
Det er rigtigt, men Simon fortæller ikke m2 prisen så det er svært at vide. Men på boligdebatten siger han ja til omkring 2000kr/m2. det fremgår så ikke hvad det dækker over. Og dinesens prisliste fortæller umiddelbart ikke om det er med eller uden moms.
Ps hvis Simon ikke vil sige mere her så er det jo en ret ligegyldig diskussion.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej igen.

Det er selvfølgelig en fejl at jeg ikke har nævnt i min anmeldelse at der er tale om Dinesen Douglas varianten som hedder "Classic". Det er den med færrest knaster, og det er den variant som jeg har fået leveret. På Dinesens hjemmeside kan man se billeder af de to varianter for dem som skulle være interesseret. Man kunne jo tro at de måske har leveret varianten som hedder natur som minder mest om mit gulv.
Annonce
Til info har Dinesen og jeg d.d. indgået forlig, og de har behandlet sagen professionelt.

God jul til alle.
Tak for ønsket om god jul og i lige måde.
Men jeg synes faneme ikke det er professionelt af Dinesen, at du først skal omkring en egen hjemmeside + en tråd her på LDS, før de gider reagere Jeg tænker at forliget indeholder en pasus om at du skal sige noget pænt om dem for at få din ret, desværre får man aldrig ordlyden af den slags forlig at høre.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Sjovt nok er hjemmesiden m billeder af det klagede Dinesen gulv ikke længere til stede.....

Men jo sikkert et krav i forbindelse m forliget.....

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis