Helt ny HPFI defekt ?

Hej,
Jeg har idag monteret en helt ny HPFI i en helt ny tavle af typen :

https://www.greenline.dk/k/elartikler/tavlemateriel/hpfi-relae/p/schneider-hpfi-relae?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Shopping%20Comlyn&utm_term=&utm_content=&gclid=CjwKCAiAis3vBRBdEiwAHXB29GTUkINl7cV17dVaejhOf-oGwAVxeZA8lTJT3K6OTxKvd6wFgFZkOhoCRfsQAvD_BwE

Da jeg første gang skulle tænde den synes jeg den var lidt træg så jeg var bange for at hive op for hårdt men til sidst fik jeg den tændt. Alt så fint ud og efter jeg testede diverse ting i tavlen så kom testen til HPFI, jeg trykkede Test, den slog fra men nu kan jeg ikke få den til at blive oppe. Først slog jeg alle grupper fra, ingen forskel derefter slog jeg strømmen helt fra (det der kom ind i HPFI relæet) men selv uden strøm vil den ikke. Jeg tænker den er mekanisk defekt. Hvad mener i ? Har jeg gjort noget forkert ? Iøvrigt har jeg brugt bunden som indgang og toppen som udgang.

/donnib

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som om der er en mekanisk defekt i relæet. Hvordan slår du strømmen helt fra indgangen til relæet? Sidder den i en undertavle?

fase
Hvorfor 2 rcd”er (hpfi) efter hinanden 
mfrost skrev den 14-12-2019 18:30:02

Hvorfor 2 rcd”er (hpfi) efter hinanden

Det er der hellere ikke. Det er to separate tavler. Jeg har forsikring foran undertavlen så det er nemt at slå strømmen fra. 


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis