Jeg har ændret lidt på måde ophængt var sat fast på loftlemmen. Jeg skilte den lidt ad, men kommer jo an på hvilken loftlem man har. Grunden til at jeg ændrede den var, at så kunne jeg sænke loftlemmen de cm det var nødvendigt, for at loftlemmen kom ned til underkant forskalling.
Så var det ellers bare at skære pladerne til rundt om, samt på selve loftlemmen. Derefter monterede jeg Vinkellisterne. Her kan du vælge metal, træ eller plastik. Skulle jeg lave det om, vil jeg klart vælge træ vinkellister, som kan skydes med dykkere og males flot.
Husk at holde Ca 5 mm luft åmellem listerne på hhv loft og loftlem.
Hvad angår opsætning af troldtex på loftlemmen, har jeg brugt alm troldtex skruer. Det holder rigtig godt på min loftlem.
Husk forskalling i kanten hele vejen rundt om loftlemmen, så du har noget at skrue/skyde listerne i.
Hvad angår hullet til låsepinden, har jeg boret hullet i troldtex og sat et rundt stykke plastikrør i med en lille flance bagpå, så den er låst fast i hullet, inden jeg monterede den plads over låsen. Til slut har jeg skaffet en gummi prop med lille flap, som afslutning.
Se foto