Cirkulationspumpen, grundfos alpha+ 15-60 er begyndt at banke. Da den er på den anden side af væggen til soveværelset er dette træls. Det er sådan en rytmisk bankennder skifter tone. Dette gør den periodisk.
Gode ideer til hvad der kan afprøves ønskes. Er pumpen måske bare ved at dø. Den er formentligt fra 2006