Hej
Jeg har anskaffet mig et Wavin AHC 9000 anlæg med nye rumfølere. Og jeg kan se at styreenheden faktisk er en Jablotron AC-116 og at rumfølerne er Jablotron TP-150. Og så tænkte jeg at det kan kobles på mit alarmsystem som er et Jablotron JA-100 anlæg. I følge flere kilder og dokumentation skulle det være muligt. Men er der nogen af jer der har erfaring med at tilslutte det? Skal man parre Styreenheden med alarmen. Eller skal man parre hver rumføler med Alarmen?
Jeg har forsøgt at parre en enkelt rumføler uden held ved at tilslutte batteri når alarmen er i service mode og er sat til enrollment, Og det virker heller ikke at indtaste enhedskoden (1400-xx-xxx-xxx)
På forhånd tak