Hej
Jeg har brug for hjælp til et gør det selv projekt til en radiator.
Jeg skal have isoleret væggen hvor radiatoren er opsat og skal i den forbindelse have rettet på fjernvarmerørne. Mit spørgsmål er, kan jeg bare afmontere radiatoren (selvfølgelig først at have lukket og tømt anlægget) og montere en prop på frem og retur rørene Og tænde igen? Der går et par dage før at jeg kan få færdiggjort væggen bag radiatoren nemlig?
På forhånd tak