Ideer til julegaver

Hej med Jer

Jeg tvivler på jeg er den eneste der hvert år bliver mødt med kommentaren "har du ikke flere ønsker?" når man udleverer sin ønskeseddel. Det er jo et luksusproblem i en forbrugstid, men jeg har ikke kunne overtale resten af den pukkelryggede til at droppe gaveræset. Derfor tænkte jeg at man måske kunne få lidt inspiration fra andre til en ønskeseddel  . Som alle andre gør-det-folk har jeg det meste standard-værktøj!

Har i nogle bud på noget "special-værktøj" (manuelt, akku eller el) man bare må eje som gør-det-selv mand? Mine egen bud på en udstyrsliste er:

• Skruemaskine
  • Slagboremaskine
  • Dyksav
  • Bordrundsav
  • Kapsav
  • Stiksav
  • Fein-cutter
  • Smigvinkel
  • Laser-afstandsmåler
  • Linje-laser
  • Dremel
  • Pandelampe
  • Aktive høreværn
  • Vaterpas
  • Industristøvsuger
  • Skovspade
  • Vinkelsliber
  • Rondelsliber
  • Varmepistol
  • Trimmer
  • Donkraft
  • Kompressor
  • Bajonetsav
  • Pudsemus
  • IXO acu skruetrækker (et af mine mest anvendte stykker værktøj til trods for at den ikke ser ud af meget og der hverken står Festool eller Hilti på den)
  • Topnøglesæt
Min ide var at samle alle forslag i en lang liste som brugerne herinde kunne få glæde af fremadrettet :-)

Mvh Henrik
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil gå en lidt anden retning og så sige at værktøj er noget man køber selv.
Ellers går det bare li'som når jeg køber tøj til fruen... Det bliver alligevel byttet til enten den rigtige størrelse eller fordi farven er helt forkert, eller også så var det sidste års model jeg havde købt    

Så jeg ønsker mig altid tilbehør til lav-det-selv mandens værksted:
Skruer.
Møtrikker.
Skiver.
Sandpapir.
Søm.
Dyvler.
Fisk.
Rawlplugs.
Klips.
Strips.
Loddetin.
Krympeflex.
Spartelmasse.
Polermiddel.
Maling.
Hængsler.
Beslag.
Lak.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Jeg ville også alle dage udspecificere præcis hvilken model jeg ønsker mig. Men det gør jeg nu med alle ønsker 😊
Ej.. men kan da ikke bare ønske sig møtrikker, skiver og krympeflex??
Det kan en håndværker ikke engang finde ud af, selvom man måske er "ude at lure på hylderne"..

Det skal specificeres som..
Møtrikker m8 - Rustfast A4
Fugemasse - Tech7 - DEN SORTE!! (virker under vand og på alt )

Men hellere blive enig med bedre halvdel om at købe det ønskede selv (hvis man ikke er så heldig som mig/os.. som jeg hørte en julesang med Shu-bi-dua (tror jeg) da jeg kørte hjem fra arbejde i dag..
"når man er 2 har man det hele - selvom man skal dele"
da blev jeg glad.. (selvf. er der en millimeter her og der.. men fakta er, at jeg ikke vil bytte)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også