Målt bordplade for kort

Hej LDS,

Jeg fik målt en bordplade godt op - 3000 mm, og antog så, at nr. 2 bordplade havde samme fejl. Meget rookie mistake, og jeg står nu med en bordplade, som er 95 mm for kort.. I laminat.. Med deres 'pæne' afslutning.

Er der på NOGEN måde jeg kan gøre det pænt? Sætte noget på/finde en smart brug af de 95 mm? Alternativet er, at jeg bestiller en ny plade med de rigtige mål, men så er den her bordplade spildt.

Hej LDS, Jeg fik målt en bordplade godt op - 3000... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Eller som kasse til komposten

 

Uanset hvad, så er det en god historie. Alle os selvbyggere har lavet fejl, store som små. Det er dem der kommer frem når man får et par øl sammen med de andre selvbyggere. Måske vi skulle lave en tråd under "Over hækken" igen, syntes den har været der engang, "Min største selvbygger bommert.". Her kunne vi ligge vores stolthed på hylden, og fortælle.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Det er ikke kun selvbyggere, der laver fejl. Jeg har som håndværker lavet fejl mere end en gang. Det har jeg lært af. Fejltagelserne går så fra at være fejl til at være erfaring. Det drejer sig mest om, hvordan det ikke skulle have været lavet, samt hvad der kan lade sig gøre, når man kommer ud over teorien.     

fase
.... ja, alle de gange man vendte skyggelisten forkert, når de skulle klippes
For nu at vende tilbage til bordpladen var det da et svineheld, at den kun var for kort i den ene ende   .

fase
S. Fabrin skrev den 12-12-2019 13:22:18

For nu at vende tilbage til bordpladen var det da et svineheld, at den kun var for kort i den ene ende   .

   

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis