"Utæt" bjælke i udestue

Hej!
Når det regner drypper det desværre ned i min udestue, samme sted hver gang. En hurtig antagelse fra mig, var "så er taget jo utæt". Jeg tog op, undersøgte lister, fugede lidt ekstra, og sikrede mig alt var 100% tæt.
Det drypper dog stadig. Ved nærmere inspektion i dag i ordentligt lys, ser jeg at der hvor vandet kommer ud, er fra en revne i en af de bjælker der holder taget.
Hvad pokker gør jeg ved det? Skal bjælken skiftes, eller er der en måde at "tætne" den på? Vandet må jo stadig komme ind i denne bjælke på en eller anden måde, men hvis der ligefrem løber vand inde i bjælken, tænker jeg råddenskab ikke er langt efter.

Er der nogle kloge mennesker der kan komme med et bud?

På forhånd tak :)

#mandenderikkebrugersinudestue
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mener du spær eller lægter?? Hvilket tag har du? Mon ikke der er en utæthed ved en tagskrue?

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis