Internet / fiber

Hej herinde.
Lige pt har jeg internet fra waoo igennem fiber. Det fiberkabel, er det waoo der ejer det ? Når jeg spør andre selskaber så siger de at de ikke kan levere igennem fiber da det ikke er deres.
Sagen er den jeg gir 319kr hver mdr for en 200/200 forbindelse, og det er simpelthen for sløvt til vores behov og for dyrt.
Jeg har KUN fiber her, har ikke telefonstik og antennestik her.

 The day you quit is the day you lose.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er dit energi selskab der ejer fiberen, men andre kan godt levere igennem det. Der skal dog betales leje af fiberen til dit energiselskab. 

Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

jthyge skrev den 05-12-2019 18:49:40

Det er dit energi selskab der ejer fiberen, men andre kan godt levere igennem det. Der skal dog betales leje af fiberen til dit energiselskab.

 Tak for dit svar ! Så må det være derfor andre ikke vil levere igennem fiber her :)


 The day you quit is the day you lose.
Vi havde faktisk lidt det samme problem ved vores kontor hos coinbox. Konklusionen blev at der skulle betales en del i "oprettelsesgebyr" og 12 ugers ventetid.. Så kunne vi godt få en 1gbit...

Men det er meget "Hvem ejer hvad", ejer Waoo kun det specifikke sted, så skal andre forhandlere købe sig adgang til at gøre brug af forbindelsen... Det er noget nemmere i Sverige.. :)

Hvad fanden er kryptovaluta? - Den hører jeg lidt for ofte. Det kan jeg gøre dig klogere på. /Mads :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis