I forbindelse med renovering af stuen vil jeg gerne montere nogle mere ekslusive lysningspaneler, top+sider. Lysningen er ca. 45 cm dyb.
Lige pt. er der sat noget plade op (tynd finer/mdf) der er malet med vægmaling ....
Jeg vil gerne have noget der er malet i glans 90 og på massivt træ. Jeg ved ikke hvor tykke de kan være men nok ikke 21 mm - nærmere under 10 mm.
Kan man selv lave disse eller vil man normalt købe noget færdigt ubehandlet?