Problemer med Danfoss living

Hej med jer.
Jeg har lige skiftet min gulvvarme styring over fra Roth til Danfoss.
Den gamle styringvar ikke kraftig nok og tabte tit forbindelsen (huset er 200 m2) og brugte 2xAA batterier på enhed på ca. 2 måneder.
Så måtte prøve noget nyt. Det er et lækker System Danfoss har men varmen får jeg ikke meget af. Den første måned har den kørt på deres døgnrytme. Men systemet kommer aldrig op på den ønsket tempratur. Badeværelset køre konstant og den kommer sjældent over de 21-22 grader.
Systemet består af: en CC link, HC gulvvarmemaster, icon termostater, telestat (de gamle fra roth) og en grundfos upm3 pumpe og en Danfoss ecl comfort 110.
Har en indløbstempratur på ca. 38 grader.
Pumpen bliver styret via et relæ fra gulvvarmemasteren.
Der er også en ude termostat, men den er kun sat til ecl så har vel endelig ikke meget med gulvvarme systemet af gøre?
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis