Integreret opvasker med front af 3 skuffefronter

Hej,
Jeg har netop købt en integreretbosch opvasker, hvor jeg skal have en front på. Dsværre ligger jeg kun inde med 3 skuffefronter. I vejledningen opererer de kun med en samlet front eller en todelt front. Min er som nævnt tredelt.

Nogen som har en god ide til evt. at samle de to nederste med luftmellem på 3 mm på en stabil måde?

Fronten på opvaskemaskinens låge er 80x60. Mine skuffefronter er hhv. 20x60, 20x60 og nederst 40x60.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg stod i samme situation med min opvaskemaskine og løste problemet med samleskinner i 3-4 mm alu. Jeg købte dem som et sæt hos invita, men det er jo mulige at lave dem selv (skinnerne er malet sorte ud for samlingerne). Skinnerne skrues normalt direkte bag på fronterne, men jeg fræsende dem ind i bagsiden, så tykkelsen begrænses. Skinnerne gør at fronterne kan monteres samlet som ved en hel låge.
Tak, Jacobn. Jeg tror sgu jeg gør det samme. De har nogle skinner i ikea til 70 kroner. Dem tænker jeg at jeg køber i morgen.
God aften!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej Bukkehave,

Hvordan gik det med skinnerne fra IKEA?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også