quick juleskrabekalender.

Jeg fik sådan en kalnder og det er jo hyggeligt at gå der og glæde sig til at millionen tikker ind på kontoen. Men bag på kalenderen står at der skal være et valideringssymbol som ikke må være skrabet synligt ved salg.jeg kan ikke finde noget symbol. Er der nogle af Jer der har sådan en kalender? og kan nogen vise hvor det symbol skulle være.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kovas nederst midt på kalenderens forside er der et felt med  en skrabefelt, som ikke må skrabes. Så vidt jeg husker stor der også, at feltet ikke må skrabes.

fase
Hej fabrin.
Tak for svar. Problemet er bare at i år er det felt ikke på min kalender. Kan godt huske det fra sidste år.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Men bag på kalenderen står at der skal være et valideringssymbol som ikke må være skrabet synligt ved salg.
Der står ved salg. Det betyder vel, at det kun gælder inden du har købt det, så glem det.


fase
Ja det er nu heller ik fordi jeg tror at det er et problem, det er mere formuleringen hvis noget ikke må være skrabet fri ved salg kunne det jo være interessant hvad og hvor det er. Det er jo en oplysning som man måske måske ikke overhovedet ser før længe efter at den er købt.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Og hvad skal man så når man har det tal? Hvad betyder det?
Mon ikke bare det et lotterisedlens løbenummer, så der ikke kan snydes med den. Forhandleren tjekker det, når du kommer og siger at du har vundet en million.
Prøv at se på bagsiden af kalenderen står, hvad du har vundet, hvis du har 4 ens symboler. Hvis du har er snefnug på bonusfeltet, er gevinsten 10.000 bobs.

fase
Og husk man må ikke skrabe 4 advent, selvom der ikke står noget om det
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis