Hej alle.
Jeg har netop flyttet i hus. Her er opvarmning med gasfyr til 8 kredse gulvvarme reguleret med termostat og 8 radiatorventiler (hvoraf 2 radiatorventiler styrer gulvvarme i 2 badeværelser).
Da vi flyttet ind virkede gulvvarme og radiatorer som de skulle. De seneste par dage har vi dog bemærket at gulvvarmen i de 8 kredsløb virker som de skal, men at de 6 radiatorer og gulvvarmen i de to badeværelser ikke afgiver nogen som helst varme.
Vedhæftet er vores varmeopsætning.
Nogen der har forslag til hvad der kan være galt?