Gasfyr

Hej alle.
Jeg har netop flyttet i hus. Her er opvarmning med gasfyr til 8 kredse gulvvarme reguleret med termostat og 8 radiatorventiler (hvoraf 2 radiatorventiler styrer gulvvarme i 2 badeværelser).

Da vi flyttet ind virkede gulvvarme og radiatorer som de skulle. De seneste par dage har vi dog bemærket at gulvvarmen i de 8 kredsløb virker som de skal, men at de 6 radiatorer og gulvvarmen i de to badeværelser ikke afgiver nogen som helst varme.

Vedhæftet er vores varmeopsætning.

Nogen der har forslag til hvad der kan være galt?
 
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis