Anneks i leca

Hej vi påtænker at bygge et anneks til nogle enkelte overnatninger.

Har en plan om at lave den i leca blokke og træ spær med stål tag plader, det bliver omkring 15m2 ialt.

Har aldrig muret noget fra bunden af så har lidt spørgsmål til sokkel med mere.

Kan jeg grave ned til fast grund og derefter sætte leca direkte på jorden også støbe på begge sidder eller bør jeg vælge funda blokke også fylde dem op eller hvordan?

påtænker at bygge i 15 cm leca og kun i et lag der så måske senere vil blive isoleret med træ skellet hvis det bliver nødvendigt.

Vil gerne have lidt flamingo i gulvet men er i tvivl om hvordan man gør. Graver man ned også lægger sand også flamingo og rionet og støber oven på det? og gøres det til sidst eller sammen med man laver sokkel?

Tænker at det hele bliver pudset op med net både indvendigt og udvendigt til slut.

Håber at høre lidt erfaringer og måske kritik af min måde at gøre det på!

Skal siges at det skal holdes så billigt som muligt B)

Tak for hjælpen på forhånd! Har fået en del hjælp her på siden og bliver bestemt ikke sidste gang :)

 
Hej vi påtænker at bygge et anneks til nogle... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er jeg klar over kender udmærket reglerne...

Tænker ikke at der er grund til at du fylder flere kommentarer på mit indlæg nu tak 😉
Erfaringer er stadig meget velkommen men vejledning i love osv behøves ikke, så havde jeg spurgt. 

Skal bygges godt men stadig uden at budgettet stikker helt af. 
Sidste tip: når du sender tegning og ansøgn8ng ind, så benævn bygningen som SKUR og ikke anneks. Opholdsrum kræver meget, meget mere end dine planer.

 

Man får nok flere gode råd hvis man bare ignorerer det som man allerede ved noget om ! Jeg vil da tænke mig noget om inden jeg kommer med nye råd i denne tråd.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hvis jeg var i tvivl om bygningsreglementet havde jeg oprettet en tråd om det under en anden kategori.

Men tak for hjælpen er sikker på at det vil hjælpe mig med mit byggeri 👎
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis