Vola blandingsbatteri

I forbindelse med en fremtidig renovering af badeværelse er jeg ved at kigge amatur. Det er et gammelt 70er hus jeg ejer. Som det er nu har jeg et vola amatur i min bruseniche hvor der særskilt mulighed for at skrue op og ned for den kolde og varme tilgang på 2 haner, altså uden termostat funktion. Der er en håndbruser forbundet til dette batteri som så kan sættes fast i en holder så den også kan fungere som hovedbruser.

Jeg ønsker at have termostat funktion og en hovedbruser og håndbruser monteret. Jeg ønsker at begge har mulighed for at være tændt på samme tid, altså det kommer vand ud af hovedbrus og håndbrus på samme tid. Som jeg kan se det sælger Vola en masse indbygningsbatterier hvor der er forskellige ventiler med omskifter som kan lede vandet ud gennem forskellige udløb fra denne. Er det korrekt forstået at for at opnå den funktion jeg efterlyser så gør man det via rør træk sådan at f.eks. i en position ledes vandet både til håndbrus og hovedbrus. En anden position kun til håndbrus og sidste positionkun til hovedbrus? Altså der er brug for en 3-vejs omskifter? 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ikke nogen der ved dette? :-) 
Kontakt vola og forhør dig.

 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis