Hej
Vi står og skal renovere et hus, og ska i den anledning have lagt noget gulvvarme.
Vi har kigget på løsningen fra Nordic med gulvvarmeplader på 19mm højde og 16mm pexrør, men kan intet finde på nettet om nogle der har brugt deres løsninger..
Er der nogle her inde der har erfaring på Nordic? 😊