Træk af kabler igennem eksisterende monteret loft (70'er hus)

Hej

Hvordan skal man gribe ovenstående korrekt an? Jeg kan se, at der er brugt alukraft som dampspærre. Men jeg får jo et lille problem med at sætte en kabelgennemføring på på den "varme" side, idet jeg helst vil undgå at skal til at rive eksisterende loft ned. Er det OK, man sætter en kabelgemmemføring på den "kolde" side? Der ligger PT ikke mere en 100mm isolering, men vil jo nok få mere engang.

MVH
Kim


MVH
Kim
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Oversiden af alukraften hører vel med til den varme side altså undersiden af isoleringen. Så sæt gennemføringen på oversiden af alukraften.

fase
Super, netop det jeg var i tvivl om :)
Tak for svaret.

MVH
Kim


MVH
Kim
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis