Hej
Hvordan skal man gribe ovenstående korrekt an? Jeg kan se, at der er brugt alukraft som dampspærre. Men jeg får jo et lille problem med at sætte en kabelgennemføring på på den "varme" side, idet jeg helst vil undgå at skal til at rive eksisterende loft ned. Er det OK, man sætter en kabelgemmemføring på den "kolde" side? Der ligger PT ikke mere en 100mm isolering, men vil jo nok få mere engang.
MVH
Kim
MVH
Kim