4 modul fuga rammer ?

Hej,
Jeg har to fuga air forbundet sammen på højkant. Findes der en ramme til dette eller en løsning da de er sat sammen ?

/donnib

 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej
De går kun til 3 moduler i højde og bredde. Og så naturligvis 3 1/2 men det hjælper dig jo ikke. Det er kombination man bør undgå. Ved 4 moduler kan du jo have en stikdåse og 6 tændinger ed krone afbrydere.
Når man skal tænde lys er det rart at man automatisk rammer den rigtige afbryder i 1. forsøg når man har vænnet sig til at bo i et hus. Hvis afbryder kombinationen indeholder op imod lige så mange knapper som der er i mixerpult i et bedre lydstudie   så bliver det aldrig rart at bruge da der skal bruges tanke virksomhed bare for at få lys over sofabordet.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Ok jeg må pille dåsen ud og udskifte med 3 modul og dække hulet :(

 

Lige en side spørgsmål,  må man lave hul (bore) i en fuga dåse ud over de lavede steder til kabler eller er det strengt forbudt ? jeg får kablerne fra siden men hvis det er nødvendigt må jeg gøre det der skal til så de kommer fra top eller bag i.

 

Nej du må ikke bore og bruge huller udover de, der er i der i forvejen. Det er en ændring af materiellet, som gør at det ikke mere er CE mærket.

fase
Den ramme du har link til, har jeg aldrig set. Men den ser da ud som om den passer.
Og ja man må gerne pille dåserne ud og mure noget andet ind. Hullet mures efter.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis