Købte forrige år et hus fra 1975 og har problemer med fugt på loftet i de kolde måneder. Der kommer simpelthen mug på tingene.
Selve taget fejler intet og der er lavet undertag, som også er i rigtig god stand. Lofterne i huset er af træ og der efter efterisoleret så der ialt ligger 30 cm rockwool ovenpå. Der er udhæng på huset og hvor der er udhæng kan der komme luft gennem til loftet, så umiddelbart bliver der luftet fint ud deroppe.
Hvad kan man gøre for at komme problemet til livs?