Indstilling af gulvvarme

Hej

Vi har netop fået installeret gulvvarme i fordelingsplader, men vi har svært ved at opnå en rumtemperatur på ca. 23 - den ligger typisk omkring 21,5-22...
Fremløbstemperaturen på systemet står på ca. 35.

Gulvet føles ikke koldt, men heller ikke varmt.

Jeg ved ikke om det kan være nogle indstillinger på pumpen - måske er der nogle herinde der ved hvilke indstillinger pumpen på billedet bør køre med.

Ca. gulvvareal på 45-50 m2 - 4 kredse.

0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis