Hej
Vi har netop fået installeret gulvvarme i fordelingsplader, men vi har svært ved at opnå en rumtemperatur på ca. 23 - den ligger typisk omkring 21,5-22...
Fremløbstemperaturen på systemet står på ca. 35.
Gulvet føles ikke koldt, men heller ikke varmt.
Jeg ved ikke om det kan være nogle indstillinger på pumpen - måske er der nogle herinde der ved hvilke indstillinger pumpen på billedet bør køre med.
Ca. gulvvareal på 45-50 m2 - 4 kredse.