Gammelt gulvvarme med returtermostat styring. jbljbl 1 29-11-2019 22:27 Er der nogen som har erfaring med styring af gulvvarme med: en fremløbstermostat med rumføler (eks. Danfoss Link) og returtermostat (for ikke at lukke alt for varmt vand retur)? Mvh John 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Søren O 7970 7000 30-11-2019 09:49 Det kan godt virke, og det giver da en lidt bedre løsning end med returtermostaten alene, men det kræver stadig at du har lidt focus på returtermostaten. Søren O