Ny lås til hoveddør på hus?

Hej, er der nogen der har udskiftet deres lås eller har viden på området? Jeg skal have sat en ny lås i hoveddøren, og jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge?

Hvad er sikrest? (skal bare være en standard lås, ikke noget smart)

Hej jeg hedder Denice og har arvet et hus i sverige, det er et lille træhus der trængertil en kærlig hånd.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ruko låsesystemer kunne være et godt valg fordi:
1: De har været på markedet i mange år - alle låsesmede er fortrolig med deres produkter og produkterne har forlængst bevist deres værdi.
2: Deres låse er fremtidssikrede - selv gamle låse kan serviceres.
3: Deres låse tilbydes i forskellige sikringsklasser - det betyder value for money tilpasset forbrugeren.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Det første, du skal undersøge, er målene på den gamle lås (låsekasse). Med mindre du er villig til at ombygge selve døren, så er det vigtigste, at du kan få monteret din nye lås uden at skulle gøre hullet større/mindre, for at få den til at passe. Check også at håndtaget og nøglehullet sidder korrekt og at fallen passer med dørkarmen.
Ruko låse er som nævnt systemlåse - det betyder at du med 99% sikkerhed kan finder en låsekasse der passer til eksisterende udsparring i døren.

Bemærk at Ruko både tilbyder låsesystemer og låsekasser der passer sammen i et utal af kombinationsmuligheder - det gælder også placering af håndtag og nøglehuller

Eventuelle småjusteringer klares i en håndevending med et smalt stemmejern.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
ABUS henvender sig til private med et lavere sikkerhedsbehov - det var ikke hvad Denice efterspurgte.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
P.S. Jeg har valgt RUKO GARANT PLUS med samme nøgle til alle døre til det fri samt jagtstuen. Som jæger og våbenejer vil jeg ikke "nøjes". 

Det gav samtidig en klækkelig rabat hos forsikringsselskabet. 
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis