Hej, jeg har et gammelt hus fra 1931 som vi har istandsat. Vi har fået lavet nyt vvs og trukket nye presrør og sat 5 radiatorer op i min kælder. Vi har et 5 år gammelt Bosch gasfyr med FW100 styring. Jeg vil gerne have lidt gode råd til hvad jeg bør sætte min forindstilling til på mine ventiler i kælderen, jeg vil gerne have så god en udnyttelse som muligt. Kælderen er ikke isoleret og er betonydervægge, betongulv der heller ikke er isoleret samt murede vægge der deler rummene. Radiatorerne er copa konveks 100x60 med 2 lameller. Jeg har stillet termostaterne så jeg har ca 19 grader da ungerne er meget hernede.