Hej,
Vi har købt et hus med gasfyr,og vi har begge tidligere være vant til fjernvarme -
derfor er der jo helt naturligt en masse spørgsmål i forhold til sådan er skifte. Jeg tror jeg har fået sådan rimelig styr på det, men nu er mit spørgsmål så til jer - er det normalt at ikonet for brænderen er aktiv vises på skærmen konstant ??