Hej,
Er ved at købe nyt gasfyr, hvor vvs firmaet anbefaler Vaillant ecoTec Plus VC 156/5-5. Hvad synes I?
Har 200km2 og gulvvarme de fleste steder. Vi er 5 i husstanden.
Desuden gav de pris på 29.000.
Hvis jeg vil have ny varmvandbeholder samt flytning af gasfyret til indendørs (er på taget i dag) vil det blive 60.000. Ved ikke om prisen er fornuftig heller.