Jeg har en Damixa Venus vandhane, som drypper. Har købt to nye spindler og er med på, at der er forskel på højre/venstre spindel. Har fået grebet af - men jeg kan ikke skrue selve spindlen af.. Sidder simpelthen så hård. Har nu givet den lidt WD40. <mon der er andre, der har prøvet det? Et godt råd?