Hej med jer
Jeg er ved at renovere vores 70’er badeværelse på budget. Jeg vil gerne opdatere brusekabinen.
Der er på nuværende tidspunkt klinker, som jeg tænker at “betrække”’ med vådrumspuds ELLER vådrumsspartel.
Er disse metoder godkendt som overflader i vådzonen? Og har nogen erfaringer med, hvor egnet/uegnet det er.
Jeg synes jeg læser meget forskelligt i de forskellige tråde. Håber i har det rigtige svar :)
Vh
Martin